31 Ağustos 2012 Cuma

Babam amımdaki kıları traş etti



Ben 18 yaşında ailemin tek kızıyım, tek çocuk olduğum için babam ve annem beni çok severler ve herşeyimi bilirler, uzun yıllar yurt dışında yaşadıkları için duygu ve davranışları da avrupalı gibidir.Benim yanımda çırılçıplak soyunurlar bende onların yanın da soyunurum. Yazın Beach Clup a gitmiştik,

benim açık pembe bir bikinim vardı , suya girip çıktıkça tenime yapışıyor, altındaki kutumun kılları belli olyordu, herkes bana baktığı için o güne kadar kıllarımdan rahatsız olmayan babam, anneme hanım kızımız iyice büyümüş, artık tüylerini almayı ona öğret dedi,annem de ağda için götürdüm , ağdacıdaki kadınların bağırmasını duyunca kaçtı, jiletle kutumu keserim diye korkuyor,tüy dökücü kremler alerji yapıyor, kolaysa sen öğret dedi. Akşam eve döndüğümüzde babam bir makas vererek al makasla küçült kıllarını acımaz dedi , ben yatağın üzerinde kutumu açıp, uzunları makasla almaya başladım,birden dış dudağını makasa sıkştırdım ve bağırdım.Babam geldi ne oldu makasla damı beceremedin?dedi.Ben sizin yüzünüzden az daha kutumun yarısı gidiyordu dedim.Güldü gel ben yapayım babam amımı yaladı o zaman dedi, babam kutumu uzaktan çok görmüştü ama yakında, hele ayırıp traş etmesi biraz garip olacaktı.

Ben yatağa uzandım babam gelip , bacaklarımı ayırarak kutuma baktı ooo sen popona kadar kıllanmışın kızım makasla orayı alamayız, o bölgeyi jiletle alalım, üst tarfını makasla alırız dedi,traş köpüğü ve bayan traş makinesi getirdi.Kutumun kıllarını okşadı, çok ince narin kılların var dedikten sonra traş köpüğü sıkıp, dikkatlice traş etti, eli, parmakları iç dudaklarına, klitorisime değdikçe garip zevkler alıyordum,dudaklarını ayırıp içine bakıyordu sanırım bakireliğimi kontrol ediyordu,kutum sulanmıştı, babamda kutumun sulandığını görünce kız sen iyice büyümüşsün artık sulanmaya başlamışın dedi, üst tarfının kıllarını da makasla küçülttü, o sırada annem gelerek ne kıymetli kızın var 1 saattir kayısı kadar şeyi traş edemedin, yoksa hoşuna mı gitti tazecik kutu dedi, babam tamam artık kalkabilirsin artık deyip kutumdan bir öpücük kondurdu. Banyoya duşa gittiğimde kutuma baktım traştan sonra iyice küçülüp, annemin dediği gibi kayısı kadar kalmıştı.Şu insanlar gerçek temizliğe hiç önem vermeyip, genç bir kızın kutusundaki kılları yadırgıyorlar, kılları almayı temizlik babam beni sikti zannediyorlardı.Çok aptalca

19 yorum:

  1. msn varmı senın canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben murat mersinden bayan kuaforuyum yas 24
      mersinli bayanlardan arama ve mesaj bekliyorum
      yanlız bayanlar cagrıya cevap yok 05064942008

      Sil
    2. SLM İSTANBULDAN EFE BEN 5373071055 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM CARİ WATSAP LİNA VİBER VAR

      Sil

      Sil
  2. levent 0532 615 82 45: KARINI PAYLAŞIRMISIN BENİMLEE..EVET BENCE HAYATTA EN GÜZEL ŞEY PAYLAŞMAKK.. BEN İST DAN LEVENT 30 YASINDA 1.80 BOYUNDA AYNI KİLODA KALIN YARRAKLI TAM BİR SEKS MAKİNASIYIM..DÜŞÜNEBİLİYORMUSUN EŞİNİ BENİMLE PAYLAŞTIGINI?? HAYAL EDEBİLİYORMUSUN ONU ALTIMDA EZE EZE SİKERKEN İNİM İNİM İNLEDİDİĞİNİ? AMCIGININ BU KADAR SULANABİLDİGİNİ BENCE SENDE TAHMİN EDEMEMİŞSİNDİR BİR KADININ BU KADAR GÜZEL SİKİLDİGİNİ BELKİ İLK DEFA GÖRÜYORSUN BELKİDE YILLLRDIR SİKTİGİNİ SANDIGIN KARIN İLK DEFA SİKİLDİGİNİN FARKINDADIR.. HADİ GEL BERABER SİKELİM SEVGİLİ GEYŞANI BEN SİKERKEN AMCIGININ SULARI GÖTÜNÜ KAYGANLAŞTIRDI TAM KIVAMINA GELDİ HADİ SENDE GÖTÜNDEN DEVAM ETT..BERABER BAGIRTTIRALIM KARICIGINI.. 0532 615 82 45

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ben ist kaan 05385815629 tek ama tek gecelik seks yapmak isteyen evli ciftler evli bayanlar yaşlı olgun dul genc bakire bayanlar got deligini siktirmek isteyen bakire kizlar am yalatmak got deligini yalatmak aminin icine got deliginin icine dil masajı yaptirmak isteyen bayanlar aminin icini got deliginin icini bana kopek gibi yalata yalata yalata yalata yalata agzima boşalmak agzima akitmak isteyen bayanlar kobra gibi büyük kalın damarli yarragimi bogazina kadar sokmak isteyen bayanlar seks sonrası kimse kimseyi tanimayacak aramayacak rahatsız etmeyecek asla asla kesinlikle bu kurallara uygunsan ara yoksa asla asla kesinlikle arama 05385815629 wwatsap carı sms gaylar aramasın

      Sil
  3. PASİF ERKEĞİM 50 TL VEREN BENİ SİKER YAS 45 İST.BAGCILAR M.YERİ OLANLAR 05424702440

    YanıtlaSil
  4. selam sex isteyen bayanlar arasın kızlara oral sex yapılır her yaştan arayın güvenilir birini istiyosan evli bayanlarda araya bilir dürüs ve güvenilir biriyim 05368744442 arayan arakadaşlar dalga gecmeyin oyun oynamıyoz cidi olanlar arası ist cevresindeyim arabam var gizlilige önem verenlerden arayın

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. SLM BEN İSKENDER 05319469334 NUMARAM SEXTE SINIR TANIMAM ALETIM OLDUKCA BUYUK VE BASI IRI 20 60 YAS ARASI BAYANLAR AZGINIM DIYORSANIZ ARAYIN KANKA OLUNUR EVIM ARABAM VAR ONCELIKLE INSAN VE YUREGI ONEMLI BENIM ICIN EVLI ERKEKLER KANKA OLUNUR KARINIZI MUTLU EDERIM GAYLAR VE UKALA OLANLAR ARAMASIN LUTFEN

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Butun Bagcilar daki kizlere Ozel! Taaaa Afrikadan gelen adamlar size bekliyorlar. ramaadi150@hotmail.com'da ulasabilrsnz. Iyi sanzlar dilyrm!

    YanıtlaSil
  10. seviyeli ve kaliteli sohbet 0545 697 63 00 Volkan

    YanıtlaSil
  11. am sikilir bagcılar ve cv bayanlar epostam toykarnecati@gmail.com

    YanıtlaSil
  12. Ben birçok insanın istediği gibi fit vücutlu güzel kadınlar yerine, kilolu ve kusurları olan kişilerden hoşlanıyorum.pek inandırıcı gelmeyebilir ama gerçekten öyle.ince bir bel yerine yumuşacık büyük bir beli tercih ederim.Kusursuzluk değil aradığım,kusurlar, yaşanmışlıklar arıyorum..işte buda benim.0545 697 63 00 olay sadece seks değil,muhabbeti iyi, kültürlü insanlar ararsa sevinirim.Volkan, Adana.

    YanıtlaSil
  13. Slm ist avp yakası bayanlar arayın
    05368840251

    YanıtlaSil
  14. Ateşli istekli ve doyumsuz kadınlardan hoşlanırım. Birlikte sıcak anların tadını çıkaralım. Kalın seven bayanlar (sadece whatsApp) 0534 033 38 90 (yalnızbayanlar) mesajını bekliyorum..

    YanıtlaSil
  15. Merhaba kaliteli, seviyeli sohbet için olgun karakterli hanımlar arayabilir 0545 697 63 00 kelimelerime güveniyorum:)

    YanıtlaSil
  16. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil